Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T19:11:14+02:00
Witaj oto odpowiedz :
P-pole kwadratu
O-obwod kwadratu
a- bok kwadratu
@-bedzie oznaczalo pierwiastek z liczby bo nie mam w symbolach pierwiastka

P=a²=20 cm² / @ obu stronne pierwiastkowanie
CZYLI [email protected] cm

O=4 *a = 4 * [email protected] = [email protected] cm
2009-09-10T19:18:14+02:00
P=a²
P=20
20=a²
a²=20
a=\/20
a=\/4*5
a=2\/5

Ob=4a
ob=4*2\/5
Ob=8\/5

\/-ten znak oznacza pierwiastek