Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:55:58+01:00
Jestem przy Tobie – dziś! Będę przy Tobie przez wszystkie chwile dnia jutrzejszego. Chcę być przy Tobie – zawsze!

Pamiętam, że jesteś Królową Polski i moją Matką. Jak najlepszą Matkę błagam Cię o pomoc, abym w każdej chwili wypełnił złożone Ci śluby, abym zachował w moim codziennym życiu Chrystusowe prawo.

Czuwam, aby wszystko we mnie poddane było woli Twojej i Twojego Syna. Czuwam nad moją myślą. Czuwam nad moim czynem. Czuwam nad moim sercem.
62 4 62
2009-12-16T15:57:27+01:00
Dość logiczne. xdd

Jak dla mnie to oznacza to,że przy naszej Matce Maryi zawsze od wiek wieków byliśmy,jesteśmy i będziemy czyli o niej nie zapomnimy(pamiętam) i wciąż po życia kres czuwamy i będziemy czuwać. Czyli dosłownie jak słowa,które tyczą się wszystkich jestem przy Tobie,pamiętam,czuwam. ;)
33 3 33
  • EvaC
  • Początkujący
2009-12-16T15:58:42+01:00
Ta słowa znaczą ze Maryja w szczególny sposób umiłowała polskę jesteśmy z nią razem i darzymy Maryję głęboką wiarą
119 4 119