Odpowiedzi

2009-09-10T19:13:17+02:00
2,7×10¹⁵+5,3×10¹⁴= 8 x 10³¹

najpierw dodajemy 2,7 i 5,3, a następnie potęgi stojące przy dziesiątkach dodajemy;]
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T19:15:56+02:00
5,3×10¹⁴=0,53×10¹⁵

2,7×10¹⁵+0,53×10¹⁵=3,23×10¹⁵

ps. moje rozwiązanie jest na 100% dobre ;]

Jak 5,3×10¹⁴=0,53×10¹⁵ tobie nie wystarczy to napisz do mnie wiadomość to tobie jeszcze wyjaśnię jakoś jaśniej.



"""2,7×10¹⁵+5,3×10¹⁴= 8 x 10³¹

najpierw dodajemy 2,7 i 5,3, a następnie potęgi stojące przy dziesiątkach dodajemy;]""" <-- Tak by było gdyby to było mnożenie a nie dodawanie
1 5 1