Odpowiedzi

2009-12-16T16:06:17+01:00
Http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.bryk.pl/teksty/liceum/biologia/zoologia/img/00029781.jpg&imgrefurl=http://www.bryk.pl/teksty/liceum/biologia/zoologia/1000793-pochodzenie_i_ewolucja_zwierz%25C4%2585t_tkankowych.html&usg=__nfsXyZJGwgJwmTlsBRo7ptfM2Vw=&h=252&w=584&sz=16&hl=pl&start=4&um=1&tbnid=ICiDWGPpfjy_pM:&tbnh=58&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dbudowa%2Bwewn%25C4%2599trzna%2Bparzyde%25C5%2582kowc%25C3%25B3w%26hl%3Dpl%26rls%3Dcom.microsoft:pl:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7GZAZ_pl%26sa%3DN%26um%3D1


Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:19:42+01:00
Http://images.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=Budowa%20wewn%C4%99trzna%20parzyde%C5%82kowc%C3%B3w.&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi


http://sciaga.onet.pl/_i/Biologiasciaga/chelbia.jpg