Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:08:41+01:00
M dwoje źrebiąt
D dwojga źrebiąt
C dwojgu źrebiąt
B dwojga źrebiąt
N dwojgiem źrebiąt
Ms dwojgu źrebiąt
W dwoje źrebiąt
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T16:09:22+01:00
M czworo dzieci
d czterech dzieci
c czterom dzieci
b czworo dzieci
n czterema dziećmi
ms czterech dzieciach
w czworo dzieci
4 3 4
2009-12-16T16:12:31+01:00
,,czworo dzieci''
M : czworo dzieci
D : czworga dzieci
C : czworgom dzieci
B : czworo dzieci
N : czworgiem dzieci
Msc : czworgu dzieciach
W : czworo dzieci
3 5 3