Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:08:32+01:00
A) Kwadrat jest równy :
121, to 11
225, to 15
625, to 25
10 000 to 100
b) sześcian jest równy :
64, to 4
125, to 5
512, to 8
729, to 9
1000, to 10
8000 to 20
2009-12-16T16:11:12+01:00
A) Kwadrat jest równy : 121, 225, 625, 10 000.
11 15 25 100

b) sześcian jest równy : 64, 125, 512, 729, 1000, 8000.
4 5 8 9 10 20


Licze na naj;)
2009-12-16T16:13:16+01:00
A)121-11
225-15
625-25
10 000-100

b)
64-4
125-5
512-8
729-9
1000-10
8000-20

;)