Odpowiedzi

2009-12-16T16:17:40+01:00
Pierwsze giełdy powstawały właśnie w miastach portowych.
Została otwarta w 1531 roku w Antwerpii, polegały one na wymianie pieniądza i weksli
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:21:23+01:00
Początek Giełdy w Polsce możemy przypisać na rok 1775. Nie był to jednak najlepszy początek - sesje giełdy odbywały się dwa razy w tygodniu, bez stałych zasad funkcjonowania. Dlatego oficjalne narodziny pierwszej Giełdy Papierów Wartościowych datujemy na 12 maja 1817 roku, a stało się to w Pałacu Saskim w Warszawie.
1 5 1