Mam pracę z muzyki na 6 grudnia. Muszę nauczyć się piosenki bez wulgaryzmów. Nie wiem jaką piosenkę wybrać. Można śpiewać w grupach max 3 osoby. Właśnie nie wiem jakiej mam się nauczyć, najlepiej żeby była ona krótka i łatwa dla nauczenia. Aha, bym prawie zapomniał, dobrze żeby była to piosenka dla chłopaka, gdzie tekst jest bardziej mówiony. Podawajcie tytuły i wykonawców.

;********

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:13:01+01:00
Ira ~ Inwokacja
Sokół ~ Niech nikt nad grobem mi nie płacze (Wiersz Stanisława Wyspiańskiego)
Na nauczycielu moze zrobić wrażenie.

Junior Stress [on ma wiele fajnych piosenek)
Chris Brown ~ With You
Feel albo PiN :DD
coś Lady Gaga np. Poker Face można śmiesznie jakoś w kilka osób refren zrobić
Świąteczne: Last Christmass, Jingle Bell Rock
2009-12-16T16:45:51+01:00
2009-12-16T17:20:42+01:00
JA TEŻ MIAŁAM TAKIE ZADANIE ŚPIEWAŁYŚMY "PIĘKNIE ŻYĆ" RYSZARDA RYNKOWSKIEGO I DOSTAŁYŚMY 5
TU MASZ LINK STRONY GDZIE JEST TEKST I MUZYKA http://www.tekstowo.pl/piosenka,ryszard_rynkowski,pieknie_zyc.html

POWODZENIA ŻYCZE 5