Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:15:16+01:00
*Możesz się z nim bawić. On prawie zawsze ma na to ochotę ;P
*Obroni Cię w groźnych sytuacjach
*Możesz z nim iść np. na polowania

Pozdrawiam ;)
2009-12-16T16:16:19+01:00
* pies już wiele lat temu został udomowiony i jest przy człowieku
* psy ratują ludzi
* można z nim wspaniale spędzać czas
* broni ciebie i twojego domu

Test na to, kto jest lepszym przyjacielem:
- żona czy pies.
Zamknij oboje w bagażniku, po godzinie otwórz i zobacz, kto się będzie cieszył, że Cię znowu widzi.
1 3 1
2009-12-16T16:16:49+01:00
1. Pies to zwierzę które najbardziej przywiązuje się do człowieka.
2. Pies nigdy nie opuści człowieka, nawet w najgorszych chwilach.
3. Pies zawsze Cię wysłucha.
4. Zawsze możesz się do niego przytulić.