Prosze pomóżcie bardzo prosze ;) Jestem początkujący i nie wiem czy daje dobrze punktów jak mało to i tak bardzo prosze pomóżcie musze miec to do 21 prosze bardzp prosze

Ułóż zdania z konstrukcją um.....zu ( połącz)
bartek spart Geld. er will sein handy aufladen (połącz)

Rosalie putzt bei ihrer Nachbarin. Sie möchte sparen.


Bardzo prosze rozwiążcie pozdrawiam ;*

3

Odpowiedzi

2009-12-16T16:27:59+01:00
Bartek spart Geld.Er will sein Handy aufzuladen.
Rosalie putzt bei ihrer Nachbarin.Sie möchte umzusparen.
2009-12-16T16:28:51+01:00
Bartek will Geld sparen, um ein Handy zu kaufen.
bartek zbiera kase, by kupic komorke.

Rosalie putzt bei ihrer Nachbarin, um zu sparen
rosalie myje u sasiadki, bo chce oszczedzic.

pierwsze przerobilem, poza tym oba sa nielogiczne i niepolskie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:40:51+01:00
1. Bartek spart Geld, um sein Handy aufzuladen.
2.Rosalie putzt bei ihrer Nachbarin, um zu sparen.