Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:29:55+01:00
24:3=8
8-2=6
8+2=10
10+8+6=24

Odp:Boki maja kolejno 6cm,8cm,10cm.

Sposób arytmetyczny ale dobry
2009-12-16T16:30:59+01:00
X-I bok
x+2-II bok
x+2+2-III bok
Ob=24cm

x+x+2+x+2+2=24
3x=24-6
3x=18
x=6[cm]
I bok=6cm
II bok=8cm
III bok=10cm
2009-12-16T19:37:20+01:00
Obrud-24cm
bok1=x-2
bok2=x
bok3=x+2

x-2+x+x+2=24
3x=24/:3
x=8

bok2=8cm
bok1=8cm-2cm=6cm
bok3=8cm+2cm=10cm

spr:8cm+6cm+10cm=24cm