Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:33:54+01:00
Dzień dobry ! Nazywam się Anna Nowak. W Warszawie na ulicy Kwiatowej przy sklepie obuwniczym "Butek" rozbił się samochód. Poszkodowana jest jedna osoba, starsza kobieta. Jest nieprzytomna i nie oddycha.

nie wiem czy o to dokładnie chodziło . xdd
29 4 29
2009-12-16T16:46:03+01:00
Witam, na ulicy Starej koło szkoły podstawowej numer 1 doszło do kolizji dwóch pojazdów, jest czterech poszkodowanych, dziecko w wieku 10 lat przytomne i trojka nieprzytomnych dorosłych, auta są silnie zgniecione, zgłaszający Jan Kowalski, mój numer komórki 123465789

Podczas zgłaszania należy podać miejsce wypadku ilość, przybliżony wiek i OGÓLNY stan poszkodowanych (nie jesteś lekarzem więc nie mów że ktoś nie żyje, nie wdawaj się w szczegóły, mówisz czy jest przytomny i tyle), podać swoje dane i numer, nie należy na końcu mówić przyjedz cie szybko itp, to tylko wydłuża czas rozmowy a jest oczywiste.
19 4 19
2009-12-16T19:07:04+01:00
Na ulicy Kopernika 14,samochód potrącił młodą dziewczynę. Dziewczyna jest nieprzytomna, ale oddycha, nic nie wskazuje na przebycie przez nią choroby, bardzo proszę o szybki przyjazd. Nazywam się Laura Kowalska.
14 2 14