Pojęcia zaznaczone cyframi połącz z ich wyjasnieniami oznaczonymi literami.
1.fotosynteza
2.reakcja wymiany
3.woda wapienna
4.mętnienie wody wapiennej
5.reakcja charakterystyczna

a.reakcja charakterytyczna dla tlenku węgla (IV)
b.reakcj achemiczna, w ktorej z kilku substratów powstaje jeden produkt
c.odyczynnik, dzięki któremu mozna wykryć tlenek węgla (IV)
d.reakcje biochemiczne zachodzące w roslinach zielonych z udziałem tlenku wegla (IV) z powietrza
e.reakcja chemiczna umozliwiająca wykrycie danej substancji chemicznej
f.reakcja chemiczna, w ktorej z kilku substratów powstaje kilka produktow.

jest o jedną odpowiedź za dużo.
prosiłabym o odpowiedź w formie np a1 , a2 , b1

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:39:03+01:00
2009-12-16T16:40:24+01:00
1-d, 2-f, 3-c, 4-a, 5-e ; DD

my to mieliśmy niedawno xdd .
pozdro ;*
2009-12-16T16:42:00+01:00