Odpowiedzi

2009-12-16T16:38:12+01:00
Pole trojkata
Pt=3*3/2=4,5
Pk=9pi
P=9pi-4,5=4,5(2pi-1)
2009-12-16T16:38:47+01:00
Pole tego obszaru to pole wycinka koła o kącie 90° - pole trójkąta
¼π3²=2,25π
P=2,25π-(½ × 3 × 3)
p=2,25π-4,5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:43:18+01:00
Pole wycinka = 90/360 * π3²
Pole wycinka = 1/4 * 9π
Pole wycinka = 2.25 π

Pole trójkąta = 1/2 * (3*3)
Pole trójkąta = 1/2 * 9
Pole trójkąta = 4.5

Pole zamalowanej figury = pole wycinka - pole trójkąta
Pole zamalowanej figury = 2.25π - 4.5