Odpowiedzi

2009-12-16T16:37:46+01:00
Tak.
jest sprawny sprytny odważny silny umie jezdzić na koniu umie się bić
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:51:24+01:00
Sądzę że Don Kichot zasługuje na miano prawdziwego rycerza.Po pierwsze, pełnił obowiązki rycerskie, kierował się honorem i był uczciwy.Chociaż z wyglądu nie przypominał rycerza, to wewnątrz był pełen zapału do walki.W jego świecie był najwspanialszym rycerzem w lśniącej zbroi na wspaniałym rumaku.Jednak w rzeczywistości miał tekturową zbroję i chudą szkapinę. Lecz mimo to, był gotów oddać swoje życie w walce z ogromnymi potworami, chociaż na prawdę to były tylko zwykłe wiatraki.
4 4 4