Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:43:51+01:00
Zakonnicy troszczą się o życie;
Zakonnicy i zakonnice wykonują ogromną pracę w setkach placówek w całej Polsce – Domach Samotnej Matki, Domach Małego Dziecka. Pracują też w szpitalach, Domach Spokojnej Starości, opiekują się niepełnosprawnymi. wydają posiłki ludziom ubogim i bezdomnym. Kazdemu potrzebującemu podadzą pomocna dlon.
1 5 1
2009-12-16T16:45:45+01:00
Z ludzkiego punktu widzenia wydaje się , że zakonnice mają bardzo cięzko .
Są zamknięte jak w więzieniu , nie mogą robić tego co może człowiek . Ale nikt nie powiedział , ze zakonnice nie są szczesliwe w "swoim swiecie " . Mają swój ogród który pielęgnują , mają czas na wyjście na miasto .