Odpowiedzi

2009-12-16T16:47:27+01:00
24:00 - 19:45 = 4:15 ( pierwszego dnia padał 4 godz.15min)
4:15 + 9:30 = 13:45
Śnieg padał 13godz.45min.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:47:24+01:00
Zaczął padać: 19:45
skończył padać: 9:30
czyli 24 - 19.45 = 4 godziny i 15 minut <- pada jednego dnia
2 dnia pada 9 godzin i 30 minut.

Sumując:
4 godziny i 15 minut + 9 godzin i 30 minut = 13 godzin i 45 minut.