Odpowiedzi

2009-12-16T16:42:44+01:00
1.Wspólnoty katolickiej,chrześcijańskiej
2. parafia,świątynia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:45:00+01:00
1]Do jakiej wspólnoty należę od chrztu? Do wspólnoty kościoła
2]Jak inaczej nazywa się kościół? Dom Boży
3]Jakim olejem jesteśmy namaszczeni na chrzcie? katechumenów
4]jaki sakramęt niesie nowe życie? chrztu
5]kogo ochrzcił Filip? Filip ochrzcił etiopskiego eunucha
1 5 1