Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:49:59+01:00
-"Posiedzenie" Norwida
"Wariat wynajduje parę, a artysta
podrzędny.
-"Pan Tadeusz"
"Ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie,
Kto cię stracił. "
25 3 25
2009-12-16T16:50:58+01:00
"Ona dziateczki ojcowi podobne
Rodzi, skąd rostą pociechy osobne"



"Kto drugi tak bez świata oklasków się zgodzi
Iść...taka obojętność jak ja mieć dla świata"
22 3 22