Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:51:09+01:00
Mein Freund ist prächtig. Man kann immer auf sich verlassen {beruhen} er. Er hilft mir in schweren Augenblicken und ist mit mir aufrichtig. Ich habe zu ihm das Vertrauen und ich kann darum ihm alle meine Geheimnisse anvertrauen. Ich freue mich , dass ich den wahren Freund habe.

Mój przyjaciel jest wspaniały. Zawsze można na nim polegać. Pomaga mi w trudnych chwilach i jest ze mną szczery. Mam do niego zaufanie i dlatego mogę mu powierzyć wszystkie moje tajemnice. Cieszę się ,że mam prawdziwego przyjaciela.


Proszę o naj ;-) ;PP
2 5 2
2009-12-16T16:56:27+01:00
Nett-miły
prima-wspaniały
hsrmlos- niegrozny,łagodny
hervorragend-znakomity
fernsehfreak-zwariowany


1 5 1
2009-12-16T17:00:33+01:00
Meine Freude ist : (mój przyjaciel jest:)
nett(miły)
lustig(zabawny)
inteligent (mądry)
mutig(odważny)
hilfsbereit (pomocny)
ehrlich (szczery)
punktlich (punktualny)
stur (uparty)
zerstreut (roztargniony)
zuverlässig (niezastąpiony)
launisch (kapryśny)
höflich(uprzejmy)
treu(wierny,lojalny)

Na razie tyle mi przyszło do głowy.
Pzdr.;)
4 3 4