Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T16:48:45+01:00
Wydaje mi się, że jest to Łaska Boża (woda życia) otrzymana podaczas Chrztu. Dzięki temu sakramentowi zbliżamy się do Boga, mamy z nim kontakt, Bóg nas zbawia.


;)
1 1 1
2009-12-16T16:50:19+01:00
Woda znana z przypowieśći o samarytance. Jezus powiedział, że jest to woda "tryskająca ku życiu wiecznemu", czyli woda dająca łaskę Bożą (życie wieczne). Każdy kto skosztuja tej wody nie bedzie spragniony do konca życia, czyli będzie pewny królestwa Bożego.
3 4 3
2009-12-16T20:03:17+01:00
Jezus więc nawołuje nas do zrozumienia naszych potrzeb, które bynajmniej nie są zakorzenione w instynktach, lecz są częścią nas samych.
Jezus mówi o wodzie, mając chyba na myśli wszystkie nasze codzienne potrzeby. Woda jest konieczna dla życia. Pijemy codziennie, gdy czujemy pragnienie, a jednak już za kilka godzin musimy pić na nowo
2 5 2