Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:54:56+01:00
{x+y=1000
{120 setnych x + 80 setnych y = 1100

x+y=1000
1,2x+0,8y=1100

1,2x+1,2y=1200
-1,2x-0,8y=-1100

0,4y=100
4y=1000

y=250
x=750

2009-12-16T16:57:02+01:00
{x+y=1000/*(-1,2)
{1,2x+0,8y=1100
{-1,2x-1,2y=-1200
{1,2x+0,8y=1100
+------------------------
-0,4y=-100/:(-0,4)
y=250
{x+250=1000
{y=250
{x=750
{y=250
2009-12-16T16:58:41+01:00
{x+y=1000
{120 setnych x + 80 setnych y = 1100

{x+y=1000 /×(-12)
{1,2x + 0,8y =1100 /×10

{-12x-12y=(-12000)
{12x + 8y =11000
--------------------
-4y=(-1000)

{y=250
{x=750