1.
Graniastosłup trójkątny ma ...wierzchołków i ...ścian bocznych.
2.
Graniastosłup czworokątny ma ...ścian i ... krawędzi.
3.
Graniastosłup pięciokątny ma...krawędzi i w tym ...krawędzi bocznych.
4.
Graniastosłup .............ma 14 wierzchołków.
5.
Graniastosłup .............ma 10 krawędzi bocznych.
6.
Graniastosłup .............ma 8 ścian

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:58:41+01:00
1. Graniastosłup trójkątny ma 6 wierzchołków i 3 ściany boczne
2. Graniastosłup czworokątny ma 6 ścian i 12 krawędzi.
3. Graniastosłup pięciokątny ma 15 krawędzi i w tym 5 krawędzi bocznych.
4. Graniastosłup siedmiokątny ma 14 wierzchołków.
5. Graniastosłup dziesięciokątny ma 10 krawędzi bocznych.
6. Graniastosłup sześciokątny ma 8 ścian
2009-12-16T16:59:27+01:00
1.
Graniastosłup trójkątny ma 6 wierzchołków i 3 ściany boczne.
2.
Graniastosłup czworokątny ma 6 ścian i 12 krawędzi.
3.
Graniastosłup pięciokątny ma 15 krawędzi i w tym 5 krawędzi bocznych.
4.
Graniastosłup siedmiokątny ma 14 wierzchołków.
5.
Graniastosłup dziesięciokątny ma 10 krawędzi bocznych.
6.
Graniastosłup sześciokątny ma 8 ścian
2009-12-16T17:02:23+01:00
1.
Graniastosłup trójkątny ma 6wierzchołków i 3 ściany boczne.
2.
Graniastosłup czworokątny ma 6 ścian i 12 krawędzi.
3.
Graniastosłup pięciokątny ma 15 krawędzi i w tym 5 krawędzi bocznych.
4.
Graniastosłup siedmiokątny ma 14 wierzchołków.
5.
Graniastosłup dziesięciokątny ma 10 krawędzi bocznych.
6.
Graniastosłup sześciokątny ma 8 ścian.