Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:57:55+01:00
Dla mnie ułatwia to wiara w Boga i powierzanie mu swojego serca.
2009-12-16T20:18:26+01:00
W wykonaniu Nawet najtrudniejszych zadań powierzonych nam przez Boga pomaga nam wiara i ufność w Boga. Całkowite oddanie i poświęcenie jemu. Przykładem może być Abraham, który był gotów zabić swojego jedynego ukochanego syna Izaaka, ponieważ wierzył że jeśli bóg tego chcę to ma to głębszy sens.