Kupiłaś niedawno czarny T-shirt, który po praniu zrobił się szary i skurczył się o dwa rozmiary. Przychodzisz do sklepu z reklamacją.
*powiedz, kiedy i za ile kupiłaś koszulkę
*wyjaśnij, co się stało po pierwszym praniu,
*pokaż paragon i poproś o zwrot pieniędzy.

2

Odpowiedzi

2009-12-16T16:59:09+01:00
I have bought t-shirt here last week and i come here for complaint.
Before wash it was white, but after it become gray! And, what's the worse it's 2 sixes smaller now! I have bill of sale and i want refund.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:03:19+01:00
Dwa dni temu kupiłam tu czarny
T-shirt za 35 zł. Już po pierwszym praniu skurczyła się i zrobiła szara.
Oto mój paragon. Prosze o zwrot pieniędzy.


I have bought two days ago 35 zloty here too black T-shirt .
Firstly, it has been shrunk already laundering and grey has made.
Here, my bill of sale. About expression of money plis.