Odpowiedzi

2009-12-16T16:57:51+01:00
M troje dzieci
D trojga dzieci
C troju dzieciom
B trojgo dzieci
N z trojgiem dzieci
Msc o trojgu dzieci
W troje dzieci
2009-12-16T16:58:52+01:00
M-trójka dzieci
D-trójki dzieci
C-trójce dzieci
B-tróje dzieci
N-z trójką dzieci
Ms.-o trójce dzieci
W-hej trójko dzieci

Też miałam ten przykład na polskim;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:03:53+01:00
M - TROJE DZIECI
D - TROJGA DZIECI
C- TROJGU DZIECI
B - TROJE DZIECI
n. - trojgiem dzieci
mc - trojgu dzieciach
w - troje dzieci!