1. Napisz jakie prawa i obowiązki mają ludzie zaliczani do ,,Współobywateli świętych i domowników Boga''.
2. Co dla Ciebie oznaczają te słowa: ,,Ja jestem chleb żywy, który zstąpił z nieba. Kto spożywa ten chleb będzie żył na wieki. Chlebem, który ja dam jest moje ciało za życie świata''.
Dzięki;))

2

Odpowiedzi

2009-12-16T17:52:57+01:00
1.Mszą sie szanować,modlić,chodzić do kościoła jednym słowem być dobrym.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:02:07+01:00
2. Myślę, że słowa Jezusa oznaczają, że Jezus jest chlebem, który zstąpił z nieba. i jeżeli ktoś go spożyje to będzie żył wiecznie. Czyli jeżeli przyjmuje się komunię. Chrystus odpuszcza grzechy .