Mieszkanie składa się z 3 pokoi kuchni, łazienki i przedpokoju. Pokoje mają powierzchnię : 22m{wszędzie jest kwadratowe!}
14m i 12m{kwadratowych} kuchnia 9,5m, a łazienka jest dwa razy mniejsza od kuchni. Przedpokój jest osiem razy mniejszy od największego pokoju. Ile wynosi powierzchnia mieszkania państwa Malinowskich ?

A) 62,25m B) 57,5m C)64m D)65m -kwadratowych

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T18:05:33+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:13:35+01:00
A=22m²
b=14m²
c=12m²
d=9,5m²
e=9,5m²/2=4,75m²
f=22m²/8=2,75m²

Pc=a+b+c+d+e+f
Pc=22m²+14m²+12m²+9,5m²+4,75m²+2,75m²
Pc=65m²

Odp.D
1 5 1