Odpowiedzi

2009-12-16T17:08:03+01:00
1.Pomagać im we wszystkich problemach.
2.Próbować rozmawiać z nimi jak najwięcej.
3.Kochać je jak najmocniej.
4.Nie odwracać się od nich.
5.Traktować je bardzo dobrze.
6.Nigdy nie zostawiać ich z własnymi problemami.
7.Nie znęcać się nad nimi.
8.Nie wymagać dużo od nich.
9.Być najbardziej skupionym przy nich.
10.Nie odtrącać ich.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:11:16+01:00
1. Nie zmuszać ich do zwierzania się.
2. Rozmawiać z nimi spokojnie ( bez krzyków i wrzasków)
3. Spróbować wyciągnąć od nich ich problemy.
4. Pomagać im jeśli to możliwe.
5. Porozmawiać o swoich problemach, aby dziecko nabrało zaufania.
6. Po dłuższej rozmowie należy porozmawiać o czymś przyjemniejszym.
7. Dowiedzieć się o nich jak najwięcej, aby ułatwić sobie zadanie.
8. W najgorszej sytuacji uspokoić dziecko.
9. Spróbować zaprzyjaźnić się z dzieckiem.
10. Nie zdenerwować się ani nie denerwować dziecka.