Odpowiedzi

2009-12-16T17:06:55+01:00
V=Pp*h

P rombu = e ∙ f / 2

h=3+2
h=5

P rombu=2*3/2
P rombu=3

V=3*5
V=15

4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:07:07+01:00
3+2= 5 --> wysokość

P rombu= 1/2 razy 3 razy 2
p= 3 cm kwadratowe

V= Pp razy wysokość
V= 3 cm razy 5
V= 15 cm (sześciennych)
3 4 3
2009-12-16T17:09:20+01:00
Dane:
e=3cm
f=2cm
h= (2+3)cm

Pole rombu= ½ e*f
P=½* 3*2= 3cm²

V= P*h
V=3cm²*5cm= 15cm³

Odp:
Objętość tego graniastosłupa wynosi 15 cm³.

Liczę na najlepszą ;))
1 4 1