Odpowiedzi

2009-12-16T17:09:09+01:00
1. Palenie papierosów
2. Picie alkoholu
3. Branie narkotyków
4. Samo wdychanie dymu papierosowego
5. Spaliny
6. Zanieczyszczenia
1 5 1
2009-12-16T17:08:07+01:00
- nadwaga .
- zatrucie środowiska .
- zanieczyszczona woda .
- brak tlenu w środowisku .
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:08:59+01:00
Naszemu zdrowiu zagraza wiele czynnikow mianowicie;
rozne choroby zwiazane z nieprzestrzegania diety jak otylosc , rowniez do otylosci sklada sie brak ruch na swiezym powietrzu.
rowniez jestesmy zagrozeni poprzez różne czynniki jak uczulenia czy choroby wrodzone.
przyczynami niektorych chorob sa wlasnie brak ruchu czy witamin oczywiscie na nasze zdrowie rowniez wplywa samopoczucie i miejsce w ktorym przebywamy.



tylko to mi sie udalo wymyslic :))))
2 4 2