Odpowiedzi

2009-12-16T17:09:56+01:00

2,8*2,3 [to w cm tak?] = 6,44cm²=644mm²
1 100 000 $= 644mm²
x $ = 1mm²
x ≈ 1708,07$
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:12:26+01:00
Liczymy pole znaczka ze wzoru:
P=a*b
P=2,8*2,3
P=6,44cm²
P=644mm²

1 100 000 $ : 644≈1 708,07 $
Odp. 1mm² tego znaczka kosztował 1 708,07 $

LICZE Na MAX PKT ZA ZADANIE Z GÓRY DZIEKi
2009-12-16T17:13:28+01:00
2,8 x 2,3 = 6,44 [cm²]
6,44 [cm²] = 644 [mm²]

1,1 mln $ = 1 100 000,00 $
644 [mm²] = 1 100 000,00 $ /:644
1 [mm²] ≈ 1 708,07 $

Każdy milimetr kwadratowy znaczka w 1989r kosztował 1708,07$
1 5 1