Wybierz spośród podanych słów i wyrażeń przynajmniej trzy odnoszące się do średniowiecza. Ułóż z każdym z nich po jednym zdaniu:

wiara w Boga, rycerskość, przepych, autorytet Kościoła, motyw śmierci,anonimowość,podporządkowanie ziemskiego życia i prawdom wiary, opisy natury.

3

Odpowiedzi

2009-12-16T17:07:41+01:00
Rycerskość, wiara w Boga, podporządkowanie ziemskiego życia i prawdom wiary
30 2 30
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:09:21+01:00
W średniowieczu wierzono już w boga,ojca Pana Jezusa.
W średniowieczu rycerskość i dobro były bardzo cenionymi cechami.
W średniowieczu spisywano wszystkie dziwne zachowania natury.
15 4 15
2009-12-16T17:12:11+01:00
W średniowieczu każdy żyjący w owych czasach wierzył w Boga.
Życie ziemskie było podporządkowane prawdom wiary.
Rycerze okazywali rycerskość czyli wiara,honor i ojczyzna.
35 4 35