Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:21:57+01:00
Łodyżka niulstniona- żyje kosztem łodyżki ulistnionej, podtrzymuję zadrodnię
listki- w listkach zadhodzi proces fotosyntezy, listki mogą chłopnąc duże ilości wody

łodyga ulistniona (gametofit)- pokolenie płuciow, występuje przemiana pokoleń
17 3 17
2009-12-16T19:25:08+01:00
Lodyżka bezlistna - żyje kosztem łodyżki ulistnionej, podtrzymuje zarodnię.
Listki / Łodyżka ulistnona - w listkach zachodzi proces fotosyntezy, mogą chłonąć duże ilości wody.
22 4 22