Witam mam dla was zadania z rorat na dzień 16 i 17.12.09
1.Jak nazywały się nauczycielki, które pomagały ks.Vianneyowi ?
2.Co dostały dzieci z sierocińca za wstawiennictwem św.Jana Franciszka Regis ?
I pytanka na 17.12.09
1.Od którego grudnia rozpoczyna się druga część Adwentu ?
2.Z czego cieszy się najbardziej każdy ksiądz ?
3. Co to jest rodowód ?

2

Odpowiedzi

2009-12-17T18:36:45+01:00
1. Katarzyna i Benedyktyna.
2.Tego niestety nie wiem.
17.12.2009.r.

1.17.12
2. Z pobożności parafian.
3.Tabliczki z imionami przodków.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:54:51+01:00
1. Benedykta i Katarzyna
2.Dom opatrzności Bożej
17.12.09
1. -13 grudnia
2. Z ilości chodzących parafian do kościoła na msze św.
3. Historia rodu z kąd pochodzi i od kogo jest