Muszę na jutro napisąć opowiadanie z morałem i dialogiem.
Tytuł: We śnie odwiedził mnie nauczyciel.
Napiszcie mi jakieś pomysły, co można napisać lub napiszczie mi to całe od razu na prywatny najlepiej, a tu byle co wpiszczie.

SZYBKO!!!
Daję dużo punktów

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:16:39+01:00
Napisz jak nauczyciel wział i pokazla ci twoja przyszlosc jak sie nie uczyles. kim wtedy byles, nie miales pieniedzy, potem kim mogles byc jak bys sie uczyl itp. potem napisz ze po przebudzeniu postanowiles sie zmienic i zaczeles sie b.dobrze uczyc.
2009-12-16T17:16:43+01:00
Można napisać, że nauczyciel chciał zrobić ci sprawdzian a ty sie nie nauczyles albo ze przyszedl pomoc ci w zadaniu domowym.
Albo ze przyszedl z toba porozmawiac i sie okazal fajny i go polubiles i a moralem moze byc to ze nie ocenia sie innych na pierwszy rzut oka ;))
2009-12-16T17:41:07+01:00
Możesz napisać że przysnił Ci się nauczyciel, groził że jak nie zaczniesz się uczyć wylecisz ze szkoły, nikt nie będzie cię lubił, po wybudzeniu zaczniesz się uczyć na cel
morał: strach czasem nas mobilizuje
1 5 1