Odpowiedzi

2009-12-16T17:15:12+01:00
Dedykuję ci książke ''mały książe". jest to interesująca opowieśc o chłopcu który miał marzenia. jego historia chwyta za serce dla tego bardzo ja polecam ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:18:39+01:00
-data po prawej i miejsce-
Dedykuję Ci tę książkę ...... [tu wpisz komu, bo nie wiem]...... z okazji urodzin, ponieważ gdy tylko ją przeczytałam, poczułam, że musisz też ją poznać. Opowiada ona o życiu, o tym, jakie napotykamy przeszkody na naszej drodze. Mam nadzieję, że czytanie jej przyniesie Ci dużo radości i wyniesiesz z tej powieści same dobre rzeczy.
Kasia (c' nie xd?)
2009-12-16T17:21:32+01:00
Dedykuję tą książkę moim ukochanym dzieciom. Chciałabym, żebyście jak najdłużej nie odczuli okrucieństwa dzisiejszego świata i żyli jak "Mały Książę", który z fascynacją i zainteresowaniem podchodził do życia. Życzę Wam, żeby nigdy wizja materialna naszego świata nie zaślepiła Was i pozwoliła doceniać najdrobniejsze piękno.
2 3 2