Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:18:57+01:00
Ostatnim widmem jest Duch Przyszłych Wigilii. Prezentuje on przyszłość, jaka czeka skąpca, jeśli się nie zmieni. Zjawa ta nic nie mówi, w przeciwieństwie do wcześniejszych. Ma na sobie przerażający, czarny płaszcz. Duch pokazuje Scrooge'owi jego przyszłość - śmierć, której nikt nie zauważy. Nikt go nie będzie opłakiwał. Jedyne o czym nie zapomną, to o jego pieniądzach. Ebenezer, obiecuje poprawę i prosi o jeszcze jedną szansę.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T17:20:24+01:00
Trzecim gościem Ebenezera Scrooga był Duch Tegorocznych Świąt. To on pokazał mu, jak będzie wyglądało jego życie, jeśli starzec się nie zmieni. Duch ten ukazał Ebenezerowi jego dalszą przyszłość. Przybliżył mu jego śmierć, jego koszmarne dalsze życie. Gość spowodował, że skąpiec uległ wielkiej przemianie. Zaczął tolerować Święta Bożego Narodzenia, pomagał biednym, wspierał potrzebujących. Dzięki trzeciemu duchowi Scrooge zrozumiał gdzie robi błąd.
1 2 1
2009-12-16T17:21:39+01:00
Ostatnim widmem jest Duch Przyszłych Wigilii. Prezentuje on przyszłość, jaka czeka skąpca, jeśli się nie zmieni. Zjawa ta nic nie mówi, w przeciwieństwie do wcześniejszych. Ma na sobie przerażający, czarny płaszcz. Duch pokazuje Scrooge'owi jego przyszłość - śmierć, której nikt nie zauważy. Nikt go nie będzie opłakiwał. Jedyne o czym nie zapomną, to o jego pieniądzach. Ebenezer obiecuje poprawę i prosi o jeszcze jedną szansę. Po wizycie ostatniego ducha, budzi się i zauważa, że jest Boże Narodzenie
1 5 1