Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:31:26+01:00
Jak masz mnożenie ułamka to mnożysz licznik razy licznik a mianownik razy mianownik. jak dzielisz ułamki przez siebie to znaczy że musisz ten pierwszy pomnożyć przez odwrotność tego drugiego.
2009-12-16T17:32:34+01:00
POPROSTU OMIJASZA NAWIASY A JAK MASZ MINUS Z MINUSEM TO DAJE PLUS
DAJ NA ZADANE.PL A JAK NIE TO MI PRZYSLIJ
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T21:24:23+01:00
Najpierw wykonujemy działania w nawiasach(1), potem potęgowanie(2), dzielenie lub mnożenie(3) a na sam koniec dodawanie lub odejmowanie(4).
Np. 2+2*2 = 2+4=6
Wyjaśnienie: Najpierw wykonujemy mnożenie: 2*2=4, a dopiero potem dodajemy 2+4=6


Edycja(21:31):
Jako drugie razem z potęgowaniem wykonujemy pierwiastkowanie.