Tomek i Staszek stali w pewnej odległości od siebie, w pewnym momencie zaczęli biec ku sobie, jeden z prędkością 4m/s, a drugi z prędkością 5m/s. W jakiej odległości od siebie znajdowali się początkowo, jeśli spotkali się po 22 sekundach?

2

Odpowiedzi

2009-12-16T17:32:17+01:00
4+5=9m/s
9m/s×22s=198m
Chyba tak lecz nie jestem pewien.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:04:16+01:00
4m/s*22=88m - tyle przebiegł Tomek
5m/s*22=110m - tyle przebiegł Staszek
88m+110m=198m
odp: Znajdowali się w odległości 198m od siebie.
1 5 1