Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:22:48+01:00
1cm : 15000 cm
1cm : 150 m
1cm : 1,5 km - wynik
8 2 8
2009-12-16T17:25:55+01:00
1:15000
1 cm - 15 000 cm
4 cm - ? / 600 m
4*15 000cm= 60 000 cm
60 000 cm = 600 m
Odp.: Długość mostu wynosi 600m.
13 3 13
2009-12-16T17:33:20+01:00
Skala 1:15 000
1cm-150m
1cm-0,15km

ja mam na to taki wzór
D=d*s
D- to odległość rzeczywista
d- to odległość na mapie
s- to skala
*- to mnożenie

D=4*0,15= 0,6 km
Rzeczywista długość mostu to 0,6 km.
5 5 5