Odpowiedzi

2009-12-16T17:23:33+01:00
Przede wszystkim wspierajac ich. mozna rowniez im prowadzic "nauki chrystusowe" i opowiadac o bogu
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T17:22:42+01:00
Mogę pomóc innym ludziom zbliżyć się do Chrystusa poprzez:
-szczerą rozmowę
-modlitwę
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:25:10+01:00
Powinniśmy z nimi rozmawiać i delikatnie mówić im, że Jesus jest dobry i potrafi wiele zdziałać. Może on pomóc nam w trudnych sytuacjach jeżeli tylko go poprosimy. Oczywiście nie należy liczyć na cud, choć czasami zdarzają się one. Jezus nie będzie również rozwiązywał za nas wszystkich problemów, lecz zawsze nam pomoże jak już wcześniej wspomniałam dzięki modlwie.
33 1 33