Odpowiedzi

2009-12-16T17:24:26+01:00
Dla mnie najważniejsza rzecza jest miłość, rodzina, ponieważ to ona zawsze wspiera w trudnych chwilach, pomaga.
2009-12-16T17:26:56+01:00
W życiu najwazniejsze jest dla mnie to, by osiągnąć swój cel, który wyznaczyłam sobie kilka lat temu. Chodzi mi o skończenie, nowowybranej przeze mnie szkoły z dobrymi wynikami. Ważne jest równiez dla mnie zycie w uczciwości i szczerości wobec innych.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:26:56+01:00
W życiu każdego chrześcijana najważniejszy jest Bóg. Rzeczy materialne nie grają ważnej roli. Pieniądze można nabyć, a na miłość Boga trzeba zapracować. Myślę, iż Bóg jest najważniejszy, bo to on stworzył człowieka i cały wrzechświat.