Prosze o podanie 2 konkternych zastosowan potegowania w życiu codziennym.
Nic zwiazanego z matematyka, wiec obliczanie pola itp. odpada. Konkretne przyklady np. nie astronomia tylko liczenie odleglości między planetami, ale ten przyklad odpada.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T20:26:37+02:00
1.Jednostki informatyczne
1mb 2mb 4mb 8mb
  • felu
  • Początkujący
2009-09-10T21:04:06+02:00
1Potęgowanie jest używane w kryptografii, np. w algorytmie RSA.
2. jednostka informatyczna tz. kilobajty, megabajty itd...