Odpowiedzi

2009-12-16T17:25:49+01:00
Obowiązek wobec Boga, jest zdefiniowany jako "wierność zasadom duchowym, lojalność wobec religii, która je wyraża i akceptacja obowiązków, które z niej wynikają".

4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:28:03+01:00
-szanowanie innych istot żywych;
-częste modlitwy;
-korzystanie z sakramentów;
-chodzenie na lekcji religii w szkole;
-starać się, zeby nie mówić źle o religii;
5 3 5