Odpowiedzi

2009-12-16T17:32:09+01:00
Zaproszenie

Mam zasztyt zaprosić......................
na moje 111 urodziny, które odbędą się w moim domku dnia 24.12.2009r.
Zachęcam Cie do przybycia, ponieważ będzie dużo jedzenia i świetnej zabawy.

Bilbo Baggins
1 1 1
2009-12-16T17:31:17+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam państwa na moje sto jedenaste urodziny przyjęcie odbędzie się w opolu w domu kultury przy ul słowińskiego o godzinie 20.00 dnia 12.6.2012 roku


Bilbo Baggins
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:32:29+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam (kogo np.) Froda Baginsa na moje 111 urodziny,które odbędą się w dniu 11.12.1234 r. o godz. 11.00. Odbędą sie w moim domu przy ul. Michałkowskiej(nie znam nazwy improwizacja;p). Obowiązuje ubiór balowy.

Bilbo Baggins