Błagam pomozcie!!Pilne.Spośród podanych nizej zdarzeń wybierz te,które rzeczywiscie składaja sie na dramatyczną historie młodego Jacka Soplicy.
a.Prośba o reke Ewy Horeszkówny
b.Wyprawa na wojne prywatna przeciwko Stolnikowi
c.Pozegnanie z Ewa
d.Prośba o rade Jacka w sprawie wydania Ewy za Kasztelanicza
e.Czarna polewka dla Jacka
f.Pojedynek ze Stolnikiem
g.Malzenstwo Jacka z uboga dziewczyna , narodziny Tadeusza
h.Pijanstwo Jacka i cierpienie duchowe.
i.Zmowa z Moskalami i wspolny z nimi szturm na zamek Stolnika

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:31:04+01:00
2009-12-16T17:33:26+01:00
Prawdziwe są:
a)
d)
e)
f)
g)
h)
i)