Odpowiedzi

2009-12-16T17:32:39+01:00
A)dzielenioe się
b)oczekiwanie
c)śpiew religijny
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T17:32:42+01:00
A) ciało Chrystusa;
b) czekanie na przyjście Jezusa;
c) czekania na Pana z pieśnią na ustach;
2009-12-16T17:32:29+01:00
A)bardzo cienki biały płatek chlebowy, przaśny (czyli niekwaszony i niesolony), wypiekany z białej mąki i wody bez dodatku drożdży, którym dzielą się chrześcijanie, zgromadzeni przy stole wigilijnym, składając sobie życzenia.

Jest to taki sam opłatek, jaki jest używany podczas mszy świętej w Kościele katolickim, z tym, że wigilijny opłatek w odróżnieniu od hostii nie jest konsekrowany.