Odpowiedzi

2009-12-16T17:35:33+01:00
Jeśli ktoś chodzi do komuni, przyjmuje Ciało Pana Jezusa bez grzechów to wstąpi do królestwa Niebieskiego.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T17:35:50+01:00
Tzn. że kto spozywa ciało Jezusa Chrystusa ten będzie żył wiecznie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:36:41+01:00
Myślę, że słowa Jezusa oznaczają, że Jezus jest chlebem, który zstąpił z niba. i jeżeli ktoś go spożyje to będzie żył wiecznie. Chlebeem tym jest własnie ciało Chrystusa. Czyli jeżelli przyjmuje się komunię. Chrystus odpuszcza grzechy .