Odpowiedzi

2009-12-16T17:38:46+01:00
8ha= 80000m2
300a= 30000m2
30000m2+20000m2=50000m2
300a+20000m2>1/2 x 8ha
obliczenia są niepoprawne
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:40:47+01:00
8ha=80000m²- powierzchnia pola
50% powierzchni to 40000m²
300a=30000m²

80000m²-(40000m²+30000m²+20000m²)= -10000m²

Obliczenia nie sa poprawne, chyba że ziemniaki na 1 ha posadzi na polu Kargula:)
2009-12-16T17:41:40+01:00
Dane pole 8 ha
pszenice obsieje na 50% swojego pola czyli na 4 ha
na 300 arach posieje żyto
czyli juz obszar zasianego pola bendzie wynosił 4,300 ha
8 000 arów - 4,300 = 3,700 arów
zaś 20 000 m kwadratowych to 2 ha
zaś 3,7 - 2 ha to 1,7 ha
obliczenia pawlaka nie są poprawne ponieważ z obliczeń wynika ze zostanie mu jeszcze do zasiana 1,7 jego pola